
Otvorenie obchodného domu Skala v Budapešti v roku 1976. Obchod bol jedinečný tým, že bol družstevný a nie štátny. V deň otvorenia sa prišlo pozrieť 15 000 – 20 000 ľudí.
Počas komunistickej éry sa stal najväčším maloobchodným predajcom v Maďarsku a predával tovar dovážaný zo západných krajín. Zamestnávali viac ako 700 pracovníkov.
Obchod mal 7 poschodí vrátane bufetu, poschodia s módou, oddelenia hračiek a terasy na streche. Ponúkala viac ako 25 000 rôznych produktov, čo bolo v tom čase nevídané číslo.
Skála sa preslávila aj vďaka svojmu maskotovi “Skálakópé” (niečo, ako “Skálsky darebák”). Postavičku používanú v reklamách, ktorú deti okamžite rozpoznali.
Ľudia čakali v rade celé hodiny, len aby videli spotrebný tovar, ktorý bol inde dostupný len zriedka: panvice Tefal, japonské rádiá, západnú kozmetiku, dokonca aj džínsy Levi’s.